12 Mayıs 2009 Salı

Allah için Sevmek

http://umutrehberi.files.wordpress.com/2009/03/190ask.jpg

Bir gün Peygamber Efendimiz’in (sav) huzuruna gelen bir kimse, oradan kalkıp gitmekte olan bir başka Müslümanın arkasından;

-"Ya Rasulallah, ben bu giden adamı seviyorum." demiştir.
Peygamberimiz (sav) ona;

-"Öyle ise ona kendisini sevdiğini bildir." buyurdu.

Bunun üzerine o zat o kimsenin arkasından gitti, ona yetişti;

-"Ben seni Allah için seviyorum" dedi.
Bunun üzerine o Müslüman;
-"Öyle ise beni uğrunda sevdiğin Allah’ta seni sevsin."
diye dua etti. (Ebu Davud)
~~

"Allah için sevenler cennette zümrütlerle yakutlarla donananmış köşklerin içinden çok güzel manzaralar görecekler ve oradan dışarıya baktıklarında orada alınlarında Allah için sevenler yazısı olan insanları görürler."
Hadis-i Şerif
~~

Allahım, ben Onu Seviyorum Sende Sev...
Onu,Er- Rahman Er- Rahim esmâsıyla tecelli et
El- Müheymin sıfatınla koru ve gözet...
El- Fettah tecellisiyle her türlü zorlukları aç ve kolaylaştır
El- LÂTÎF sıfatınla Onu iyiliklere ulaştır
Hatası olur ise, El Vasi sıfatınla ona merhamet et...
El- KERÎM sıfatınla lûtfunu ve keremini ver
El Mucîb sıfatınla duâlarını kabul et
ve Ey EL Vedud, sevgini ver, aşkını ver kalbine...

Mevlam ayırmasın şaşırtmasın unutturmasın bu değerli vazifeni...kalbini aşkıyla öyle cok büyütsünki hasret seni hiç üzmesin yılmasın

0 yorum: