19 Temmuz 2009 Pazar

AŞK-SEVGİ-ÖLÜM ÜÇGENİ

[Resim: ebrujf7.jpg]


Bir Hayat Problemi…

AŞK ?

Aşk dünyanın en muhteşem kelimesi aynı zamanda en zor yaşayabilme ihtimali.
Aşk hipokrat yemini etmiş yüksek maaşlı doktorların çaresini bulamadığı bir hastalık.
Kimse hasta olmak istemez ama herkes aşık olmak ister.
Aşk sevmekle başlar
O zaman önce sevmeyi bilelim…

SEVGİ ?

Sevgi bir kız ismi sanki…
Sevgi ne pırıltılı kelime.
Sevgi insanoğlunun en büyük hayali.
Sevmek için bir şey lazım sevilmeye değer.
Sevgili ona doğru koştukça uzaklaşmaz, uzaklaştıkça büyümezse sevmeye değmez.
Sevmek öyle bir duygudur ki sevilen için ölünür.
O zaman önce ölmeyi bilelim…

ÖLÜM ?

Ölüm belkide en korkutucu kelime.
Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez.
Ben bilsem ölüm seni getirecek, sevgiyi doğuracak aşkı, oluşturacak ben ölümü severim.
Çünkü benim cennetim sensin…
Ölümünde dermanı yok tıpkı aşk gibi
Aşk ve Ölüm bence tek yumurta ikizi
Sonunda buldum aşk ölmektir.
Aşk sevgi ile başlıyorsa ölüm ile bitecektir.
Yaşamak var olmaksa aşk senin için ölmektir

ÖLÜM bizi AŞK ile birleştirene dek SEVGİ ile kal…

( Alıntı )

0 yorum: