26 Temmuz 2009 Pazar

Kayahan- Yemin Ettim



Asirlardir yalnizim piimanim alin yazim
Bir öfkeye mahkum ettik herieyi
Bir yemin ettim ki dönemem
Hüzün tünellerinde soldum kederlerinde

Cehennemde yansin bu dilim
Bir yemin ettim ki dönemem
Seni versinler ellere beni vursunlar
Sana sevdanin yollari bana kuriunlar

Kiyametler kopuyor zavalli yüreiimde
Tükendim tükendim tükendim artik
Hiçmi özlemedin hiçmi hakkim yok
Bir ara bir sor allah aikina

Seni versinler ellere beni vursunlar
Sana sevdanin yollari bana kuriunlar

Asirlardir yalnizim piimanim alin yazim
Bir öfkeye mahkum ettik herieyi
Bir yemin ettim ki dönemem
Hüzün tünellerinde soldum kederlerinde
Cehennemde yansin bu dilim
Bir yemin ettim ki dönemem

Seni versinler ellere beni vursunlar
Sana sevdanin yollari bana kuriunlar
Seni versinler ellere beni vursunlar
Sana sevdanin yollari bana kuriunlar

0 yorum: