8 Ağustos 2009 Cumartesi

Birlikte Ayrılık - Birlikte Oldular Ama Asla Bir Olamadılar

18 yorum:

devenin_bale_papucu dedi ki...

tek kelimeyle MUTHEŞEM...iki sanatta ...

mehmetadin dedi ki...

Begenmenize sevindim :)

devenin_bale_papucu dedi ki...

ömer lütfü meteyi sever sayarız ama şiirlerini bilmiyordum gerçekten çok güzelmiş..asıl biz teşekkürederiz bizi bu şiirle tanıştırdınız..

mehmetadin dedi ki...

Rica ederim :) Güzel şiirleri vardır özellikle gülce şiiri meşhurdur,,,

devenin_bale_papucu dedi ki...

''Uçurumun kenarındayım Hızır
Güzelliğin zulme çaldığı sınır
Başım döner, beynim bulanır
El etmez
Gel etmez
Gülce'm uzaktan dolanır ''
EWET GÜZELMİŞ OKUMUŞ OLDUM SAYENİZDE:)

mehmetadin dedi ki...

evet onu birde ibrahim sadriden dinleyin derim :D

devenin_bale_papucu dedi ki...

zbu şiirinizi sizin adresinizi vererek kendi bloğumda yayınladım izinsiz yapılığı için hakkınızı helal edin lütfen..

mehmetadin dedi ki...

Ne demek keşke isim vermeden direk yayınlasaydınız utandım valla :D

devenin_bale_papucu dedi ki...

:))olur mu öyle şey yaa...ayrıca bence sizin blogunuz diğer bloglardan daha çok ziyaret edilmeyi hakediyor..siz ve sizin gibi bloglar yani..

mehmetadin dedi ki...

Teşkkürler güzel dilekleriniz için :) ben bir tane daha video ekleyecektim isterseniz siz ekleyin onu lütfen..

http://video.google.com/videoplay?docid=-72859175564398108&ei=APh9StnWAY2a2wL64Nj4Dg&q=g%C3%BCl%C3%BC+terk

devenin_bale_papucu dedi ki...

tşk :))

mehmetadin dedi ki...

Rica ederim :)

devenin_bale_papucu dedi ki...

kötü haber bloğua yükleyemedim:( 2 gündür ne hikmetse klip yayınlayamıyorum:(

mehmetadin dedi ki...

hmm kısmet artık ama neden yüklenmiyo ki anlamadım...neyse sıkmayın canınızı başka zman yüklersiniz :):)

devenin_bale_papucu dedi ki...

evt neyse denedim olmadı denedim olmadı:) demekki neymiş nasip değilmiş:))iyi geceler

mehmetadin dedi ki...

anladım sağlık olsun :) sizede iyi geceler ..

şirinem dedi ki...

çok güzel bir şiir ve harika bir gösterim çok teşekkürler bu güzel paylaşımlar için

mehmetadin dedi ki...

Begenmenize sevindim güzel yorumunuz için teşekkürler... )