8 Kasım 2009 Pazar

Nazan Bekiroğlu


ve hayatımın aşkı, okumamın anlamı, mısralarımın heyecanı, aşkımın tılsımı, sayfalarımın aşk kokan kadını Nazan Bekiroğlunu sonunda bugun Tüyapta gördüm ve onla konuştum gerçi halada etkisindeyim. Nedense hiç bir bayan beni bu kadar etkilememişti. Güzellik bakımından değil beni etkileyen beni büyüleyen farklı bir şey var bu nedir bilmiyorum ama sanırım düşünceleri, kelimeleri, kelimelerindeki heyecan, büyüsü, belkide bir sürü şey beni ona iten şeyler sanırım.

Nazan Bekiroğlu kitaplarındaki gibi gerçektende tılsımlı büyüleyici :)

Gerçi bu sayfada ilk defa bu tip yazılar yazıyorum ama nedense bugün içimden geldi yazmak ve yazdım. Kısa bir yazı oldu ama olsun duygularıma tercüman olduğuna inanıyorum.


8 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba
istersen bu yazdığımı yayınlama ben de böyle şeyler yazmam ama yazasım geldi
biliyor musun seni anlıyorum aynı duyguları ben sevgili yazarım sadık y. görünce yaşıyorum:))şükür ki bunu son 10 yılda onu geçkin defa yaşadım sana da dilerim büyülenmenin ardından boşlukta asılı kalıyosun sonra bir süre dünyaya dönemiyosun ağzını toplayamıyosun dönsen de hiçbir şey umurunda olmuyor kızamıyorsun mesela müthiş bir sarsıntı son iki defa göreceğimde kas gevşetici içtim sabahtan iyi geldi sanırım bu şahıstan ziyade eserleri okurken yaptığı etkilenmenin bunu nasıl biri yazar dediğin şeyin ete kemiğe bürünmüşlüğü ile karşılaşmanın büyüsü olsa gerek yoksa güzellik yakışıklılık değil hadise
sevgiyle

cografyacı dedi ki...

beni bayağı bir anlamışsın bahar gelsin...zaten beni insanlar sadece yazıları ve konuşmaları ile etkiler onun dışında ne güzellik nede çekicilik fayda etmiyor. Sanırım benim evleneceğim kişi yazar olacak tabi orasını Allah bilir de :)

Unknown dedi ki...

valla yazan çizen iyi hoş da bir eve iki yazar-sanatçı olmuyor sen zaten bu hassasiyetleri taşıyorsun karşındaki de öyle olursa hayattan uzağa düşersin hep i.sadri geliyor aklıma en iyi yaptığı şey şiir okumak-yazmakken karısının en sevmediği şey şiirmiş ama evi yürüten çocuklarla ilgilenen kadın:))benim eşim de asla edebiyat okumaz siyaset bilimcisidir doktoralıdır çok okur ama akademik:))ben de onun okuduğunu pek okumam genelde özet geçiyoruz biribirimize böylece yarım kalmıyoruz Allah gönlüne göre versin eşini:))

cografyacı dedi ki...

aminnnnnnnnnnnnnnn :)

:):) sizinki daha tehlikeli olabilirmişti iki siyasetçi bir arada artık ev meclis dönerdi :) önerinizi göz önünde bulunduracam :)

Unknown dedi ki...

şunu düzelteyim eşim de benim gibi hukukçu ama edebiyatla ilgilenmez kamu hukuku ile ilgili siyasetçi değil çok şükür gerçi olsaydı şimdi sırtımız yere gelmezdi:))

cografyacı dedi ki...

iki hukukçuda fazla bahar gelsin :)neyse artık Allah mutlu etsin hem eşinizde doktoralı maşallah :)
bende doktora yapmayı düşünüyorum bakalım artık :)

Kelebeğin Katibesi dedi ki...

nazan bekıroğlu...

şiir kadın,
kelimelerin önünde diz çöktüğü,
sevginin aşka deydiği,
nadide insan...

ötesi kendisi...

SEWgimle

Kelebeğin Katibesi dedi ki...

nazan bekıroğlu...

şiir kadın,
kelimelerin önünde diz çöktüğü,
sevginin aşka deydiği,
nadide insan...

ötesi kendisi...

SEWgimle