4 Ocak 2010 Pazartesi

Çiğdem Crosus: Adım Aşk

Adım aşk benim.
Sığmam ele avuca, hepsedilmezim ama hapsederim.
Acımasızım kölelerime karşı. Özlem ruhtur bende, gözyaşı kanım damarlarımda akan.
Aslında kölelerim var eder beni ben farkında olmadan, ben varolduktan sonra hükmederim.
Bazen kör derler ama ben değilim kör olan, kölelerim. Gözlerde var olurum. Deli bir ateş olur akarım yüreğe. Isıtırım önce, ılık, yavaş, ve usulca. Sessiz sedasız... sonra hızlı bir çarpıntı olurum kalpte... işte o zaman kelepçeler geçirmişimdir köleme gönlümce.
Yok artık kaçış. Yaramaz bir ateşimdir artık, yakmak için eritircesine...
Adım aşk benim.
Yakınları uzak eden, sabrın tanımını hiç düşünmeden silebilen. Düğüm olurum boğazda çoğu zaman, tende ateş, kelpte heyecan, gözde yaş, akılda sevgili...
Adım aşk benim.
Yakınları uzak eden. Acımasızım, evet! Ancak kölelerim var eder beni, ben varolduktan sonra hükmederim...

Çiğdem Crocus

http://withcrocus.blogspot.com/




0 yorum: