27 Kasım 2010 Cumartesi

Mim



fotoğrafçı, blog kardeşim "Vasfiye" tarafından uzun süre sonra yeniden mimlenmişim bende tabiki neden olmasın mimlerim dedim bende :)
1. En sevdiğiniz kelime?
mihrimah, nedense hoşuma gidiyor

2. Nefret ettiğiniz kelime?
ırkçılık
3. Ne sizi heyecanlandırır?
kitap şiparişlerimi getiren
kargo, :)
4. Heyecanınızı ne öldürür?
zamanında getirilmeyen şeyler geciktirildiğinde hevesim kaçıyor

5. En sevdiğiniz ses nedir?
kanun, ud, ney,,,fasıl adamıyım
6. Nefret ettiğiniz ses nedir?
kapı zili, çocuk sesi ( her ne kadar dünyanın en güzel varlığı olsa da :) ), gürültülü müzikler
7. Hangi mesleği yapmak istersiniz?
Editörlük
8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak izsterdiniz?
beklemeyi sevmiyorum bu yüzden zamanı ileriye alma gibi gücüm olsa fena olmazdı..
9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?
kendim iyiyim rahat adamım, dert yok tasa yok..kendim olmak isterdim yine
10. Nerede yaşamak isterdiniz?

baltık ülkelerinden herhangi birisi

11. En önemli kusurunuz nedir?
kıskançım ama sadece sevdiğimi kişiyi, ama iskender pala aşkta kıskançlık var dedi..
12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?
aşırı merak
13. Kahramanınız kim?
carfield
14. En çok kullandığınız küfür?
küfür etmem de gerizekalı derim arada
15. Şu anki ruh haliniz nasıl?

beklemedeyim

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
sadece teslimiyet ve tevekkül
17. Mutluluk rüyanız nedir?

18. Sizce mutsuzluğun tanımı?
endişe, teslimiyetsizlik, gelecek kaygısı
19. Nasıl ölmek isterdiniz?
benim için hayırlısı neyse öyle
20. Öldüğünüzde cennete giderseniz ALLAH 'ın size ne söylemesini istersiniz?

Kulum dese kafi, kulu olduğumu bilsem yeter

İsteyen kendini mimleyebilir...sorular gayet açık net ve hoş :)

3 yorum:

đerkenαя dedi ki...

Esselamu aleykum..

Kardeşim, cevapların çok güzeldi, tebessümle okudum hepsini :))

Kahramanın çok güzel ve son... Kulum dese kafi.. Enfes..
Cümleyle kardeşim inşâAllah..

Muhabbetle..

Adsız dedi ki...

Nacizane isteğimi kırmadığınız için teşekkür ederim :)

Cevaplarını tebessümle okudum, eline sağlık ..

Allah'a emanet..

cografyacı dedi ki...

:) teşekkürler blog kardeşlerim :)