4 Şubat 2010 Perşembe

Al Aşkını Ver Beni..



"Aşk, insanın hallerinden bir haldir ve bu dünyaya gelişindeki o saf, yalın haline doğru bir sıçrama imkanıdır. İnsanın yaşamında üç şey habersiz gelir: Doğum, ölüm ve aşk. Nasıl doğumla yeni bir aleme geliyorsak ölümle de yepyeni bir alemin kapısını aralıyoruz. İşte bu iki sessiz belirsizliğin arasında, insanı kayıtlı... ve sınırlı olduğu yatay düzlemden aşkın olana doğru yükselten bir imkandır aşk. Aşk, tüm bağları yıkarak kendi bağlarını kurar. Acısı süreklidir, paylaşılamaz ve sürekli çoğaltır kendisini. Aşk sırlardan bir sırdır, belki Sırların Sırrı`ndan bir haberdir. `Al Aşkını Ver Beni` diyen, Sevgili karşısında, aşk uğruna kendi kişisel algısını sildiği için pişmandır ve `ben`ini geri istemektedir. Oysa aşktan önceki ben`in yerinde artık yeller esmektedir. Aşkla birlikte o ben gitmiş, yerine yepyeni bir benlik gelmiştir."

4 yorum:

sufi dedi ki...

Bensizliği öğrenmeye geldiysek aşk bize lazım, verme beni geri.

Unknown dedi ki...

valla aşk bazen çok ağır olunca al aşkını ver beni diyorum ama geri verilen ben olmuyorum ki aşk insanı dümdüz eder

cografyacı dedi ki...

Sufi: Aşk benliği atıyorsa mı aşktır diyebiliriz...Aşk olacaksa bende istemm beni,

Handan Abla: geri verilen acı oluyor hep..Verende mutlu mudur..

Buket Abanoz dedi ki...

Bu kitabı uzun zamandır arıyorum ve Timaş'a dahi gittim,bulamadım. Bulabileceğim bir yer var mı?