20 Temmuz 2009 Pazartesi

Aşkın Halleri



GEçmişe dair satırlar canlandı kalemimde bugün...
Çocukca saflıklarım, ve aşkın "A" hali canlandı bir kuş oldu ellerimde
Baktım ki kuş çok hasta kanatları kırık ve yara almış bir halde
Ve geçmişe baktım bugün unuttuklarıma ve hayal dediğim o sözlerime...
Ne kadar da nemrudi bir hayatım varmış...
Ne kadar da çok değişmişim bu kadar kısa bir zamanda,
Şimdi şiir yazıyorum artık,karalama yapmıyorum artık,yada öyle zanneediyorum...
İbrahimi bir gözle bakıyorum bu sözlere,mekkedeki özlemleri duyuyorum kalbimde...
Yangınlar sönmüş ama geriye pişmiş bir kalp bırakmış...
İşte bundandır içimde hissetmediğim ateş...

"Hu ya Rab Hu" Tek eğlencem içimi rahatlatan nida.

Putlar birbir devriliyordu ardımdan
İbrahim yetişmişti imdadıma ezelden
Hayatıma putlarıma son vermişti
Ölmeden önce ölmeyi ellerime vermişti

Kuş oldu ellerimde ve hülyalar
Dualar Aşka uçtu elimde kuşla
Dİlimi O'na döndürdü bu cezbeler
KALbim aşk oldu O'na doğru Aşkla

0 yorum: